Gäst Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 www.gamefaqs.com har bra fusk till många spel Citera
ullbergan Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 och det var inte ämnet ämnet var fusk till gta :( Citera
Gäst Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 Jag har kunnat men nu kan jag inte varför alltid när jag behöver dem som mäst? Jagg ska leta om jag hittar dom! Det kan vara samma som dom andra! Citera
Gäst bikboy Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 Just det vi pratar om gta. fixa några fusk. :new_bigcrowd: Citera
ullbergan Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 jag letar men ajg är get många fusk så det så men letar som sagt :) Citera
Gäst Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 här är några fusk fast ullbergan kanske redan har skrivit dom GUNSGUNSGUNS Alla vapen IFIWEREARICHMAN $250'000 GESUNDHEIT Fullt liv MOREPOLICEPLEASE Polisens efterspaningsnivå på dig blir högre NOPOLICEPLEASE Polisens efterspaningsnivå på dig blir lägre GIVEUs*tanK Pansarvagn BANGBANGBANG Alla bilar sprängs ILIKEDRESSINGUP Byt kläder ITSALLGOINGMAAAD Fotgängare börjar slåss NOBODYLIKESME Alla fotgängare hatar dig WEAPONSFORALL Galna fotgängare TIMEFLIESWHENYOU Dubbel hastighet TURTOISE Armor SKINCANCERFORME Klart väder ILIKESCOTLAND Mulet ILOVESCOTLAND Regn PEASOUP Dimma MADWEATHER Tiden går jättefort ANICESETOFWHEELS Man ser bara hjulen på bilarna CHITTYCHITTYBB Bilen lättar från marken när man gasar på CORNERSLIKEMAD Bättre handling på bilarna, hoppa med bilar genom att trycka på tutan (shift) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.