Dactyle_Warrior. Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 oopps jag får alttid tjej e det konstigt :rolleyes: P.S jag har startat om 8 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dactyle_Warrior. Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 kan man para olika slags pokemon? :o :o :o :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jodå, det går. Inte alla förstås, Charizard och Venusaur går nog inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Dessa går inte i R/S: Azurill Baltoy Beldum Claydol Electrode Igglybuff Groudon Kyogre Latias Latios Lunatone Pichu Magnemite Magneton Metang Metagross Rayquaza Regice Regirock Registeel Shedinja Solrock Starmie Staryu Voltorb Wynaut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TRETRION Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 OM MAN STARTAR OM SOM TJEJ BÖRJAR MAN MED TJEJ POKEMON :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotus Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 hur vet du de när jag började som tjej fick jag en kille Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 OM MAN STARTAR OM SOM TJEJ BÖRJAR MAN MED TJEJ POKEMON :rolleyes: Så är det inte. Som startpokémon är det 75% att man får en kille och 25% att man får en tjej. Det spelar ingen roll vilket kön man själv är på spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag har en Blaziken på 81 som är tjej! :P :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg