karate_jag Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 hej jag undrar om man kan fuska på pokemon gul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Nej, bara med Gameshark. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 det finns säkert fusk men jag kan inga :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 på gul röd och blå (tror det går på gul) åk till viridan city ochprata medgubben högst upp. svara "no". sen flyger du till cannibar island och surfar på högra stranen upp och ner. där möter du messingo, döda den eller gör run och du får hur mycket som helst av 6:e itemet i bagen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Tjena på er kan ni några fusk på pokemon gul jag behöver de´t Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 det som sonic 2 sa funkar inte på gul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 rare candy fusket funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg