Gäst PatrikDenStore Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Mafia 2 planeras komma våren/sommaren 2005. Planeras komma??? det planeras ingenting, ba så du vet d...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Det gör det ju visst! Dom jibbar jum med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 Är det verkligen bättre än Vice City?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 3 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2004 (redigerat) Det gör det ju visst! Dom jibbar jum med det!Var har du sett nånstans att det kommer komma da? ... ge mig en länk, annars tror jag dig ej ... Redigerat 3 Juni 2004 av PatrikDenStore Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 tyvärr ingen länk.tror det kommer 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 4 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2004 Darth Vader, jag snackar med "Zion", pga. han säger att Mafia 2 kommer komma, men det kommer ej komma, inte förrs han givit mig bevis, men han kommer inte ge mig bevis, för det finns inga, han ba "gissar" att det kommer komma 2005.. Dem planerar ingenting just nu, dem har inte ens påbörjat me spelet .. Så OM det kommer komma, tror jag inte vi kommer få se det förrs 2006.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 5 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2004 det stod att det skulle komma i pcgammer i mars nummret men sen har det inte ståt på nåra fler av pcgamer tidningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2004 Mafia 2 planeras komma våren/sommaren 2005. chaos har rätt dom planerar att lägga ut de 2005 men eve´ntuellt blir det föresningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.