TranceMaster Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 LÄS HÄR!!! :bah: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst katutsuki Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 LÄS HÄR!!! :bah: :bah: jag har gjort som det står där men jag har fortfarande inte 31-39 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 så här får man luigi:innan du går in i slutet på första banan ska det vara en 2a i sekund mätaren när det står en 2 spring in dådå kommer du möta luigi när du har klarat han ska du klara allt annat på adventure när du klarat adventure kommer du möta han igen döda han så får du han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Han hade redan Luigi.... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst katutsuki Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 så här får man luigi:innan du går in i slutet på första banan ska det vara en 2a i sekund mätaren när det står en 2 spring in dådå kommer du möta luigi när du har klarat han ska du klara allt annat på adventure när du klarat adventure kommer du möta han igen döda han så får du han så långt har jag fattat men jag kan inte köra event 31-39 trots att jag har Falco och Luigi. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackern Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 (katutsuki @ 21/06-2004 18:05:11) (Fox^ @ 21/06-2004 17:48:59) hm... ok men nu har jag falco och luigi.. och jag kan fortfarande inte köra event mode lvl31 och uppåt :angry: Vad har du för gubbar ?! *Orkar inte packa upp mitt gc och kolla vad man needar* Alla 14 ordinarie gubbar och: Dr. mario, Luigi, Falco, Jigglypuff, Ganondorf, Marth, Roy. :) det stog att man bara behövde Luigi och Falco :angry: du behöver också YoungLink och då kan du skaffa dig Pichu i event matchen Legendary Pokemon :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 eller titta påFuska.se :gitarr: :gitarr: :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 klara adventure å classic några gånger med dom du inte har gjort det med än Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 klara adventure å classic några gånger med dom du inte har gjort det med än Jo, annars kan man ju göra på det roliga sättet. Spela en massa VS-matcher... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg