Hoppa till innehåll

Super Smash Bros Melee

Gäst katutsuki

Rekommendera inlägg

så här får man luigi:innan du går in i slutet på första banan ska det vara en 2a i sekund mätaren när det står en 2 spring in dådå kommer du möta luigi när du har klarat han ska du klara allt annat på adventure när du klarat adventure kommer du möta han igen döda han så får du han

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst katutsuki

så här får man luigi:innan du går in i slutet på första banan ska det vara en 2a i sekund mätaren när det står en 2 spring in dådå kommer du möta luigi när du har klarat han ska du klara allt annat på adventure när du klarat adventure kommer du möta han igen döda han så får du han

så långt har jag fattat men jag kan inte köra event 31-39 trots att jag har Falco och Luigi. :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(katutsuki @ 21/06-2004 18:05:11)
(Fox^ @ 21/06-2004 17:48:59)

hm... ok men nu har jag falco och luigi.. och jag kan fortfarande inte köra event mode lvl31 och uppåt :angry:

Vad har du för gubbar ?! *Orkar inte packa upp mitt gc och kolla vad man needar*

Alla 14 ordinarie gubbar och: Dr. mario, Luigi, Falco, Jigglypuff, Ganondorf, Marth, Roy. :)

det stog att man bara behövde Luigi och Falco :angry:

du behöver också YoungLink och då kan du skaffa dig Pichu i event matchen Legendary Pokemon :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...