Sharzor Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Det silvriga ps 2 har IR ÖGA som kan läsa brända skivor inte bränna. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Har både svart och silver, det silvriga är lika som det svarta, bara att det är annan model, lite tystare alltså :D fast man märker ingen skillnad (råkade bli 2 inägg i rad sorry) varför båda??? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Nu har ju GC härmat och kommit med en GC Platinum <_< Aja, köp PsX! Varför ska jag köpa psx det är ju gammalt föresten så har jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Trådlös Ps2? Ungefär som strumpor utan tår och hälar. (Har ni sett dem? Vad är syftet med dessa strumpor?). Eller kanske inte alls samma sak... aja. Jag tror skillnaden ligger i färgen och den tysta fläkten. Varför gör sony en Ps2 som kan läsa brända skivor? Vill dem att man ska piratkopiera Tv-spel? Man kan köpa trådlösa konrtoller till nästan alla maskiner. PSone, Ps2 osv. Man köper konrtollerna en aning dyrare men resultatet är detsamma, tror jag iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Trådlös Ps2? Ungefär som strumpor utan tår och hälar. (Har ni sett dem? Vad är syftet med dessa strumpor?). Eller kanske inte alls samma sak... aja. Jag tror skillnaden ligger i färgen och den tysta fläkten. Varför gör sony en Ps2 som kan läsa brända skivor? Vill dem att man ska piratkopiera Tv-spel? Man kan köpa trådlösa konrtoller till nästan alla maskiner. PSone, Ps2 osv. Man köper konrtollerna en aning dyrare men resultatet är detsamma, tror jag iaf. För det första så har man trådlösa kontroller för att slippa trasslet med kontrollsladdarna. Sen så tror jag inte att dom vill att man pirat kopierar eftersom det är olagligt men om man bränner/laddar ner för eget bruk så är det inte olagligt men när man bränner/laddar ner och säljer dom sen är piratkopiering. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 jag har bara brända spel typ på mitt ps2 men jag undrar om man kan chippa ett ps3... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 10 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Det går väll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Nej det är Silver Platinum du pratar om.. Jag tycker inte man ska köpa Ps2 Silver... Köp PsX!! det finns ju bara i japan :meddum: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 19 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Bara så att ni vet så fattar jag fortfarande inte ett smack av vad ni svamlar om :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Tekken Master Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 ps2 silver har en hårdisk i sig så att man inte behöver en memorycard.Iallafall vad jag har hört. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 verkligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Tekken Master Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Jag vet inte om det är sant men det har jag hört iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg