Hoppa till innehåll

Fråga

Rekommendera inlägg

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Trådlös Ps2? Ungefär som strumpor utan tår och hälar. (Har ni sett dem? Vad är syftet med dessa strumpor?). Eller kanske inte alls samma sak... aja.

Jag tror skillnaden ligger i färgen och den tysta fläkten. Varför gör sony en Ps2 som kan läsa brända skivor? Vill dem att man ska piratkopiera Tv-spel?

Man kan köpa trådlösa konrtoller till nästan alla maskiner. PSone, Ps2 osv. Man köper konrtollerna en aning dyrare men resultatet är detsamma, tror jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Trådlös Ps2? Ungefär som strumpor utan tår och hälar. (Har ni sett dem? Vad är syftet med dessa strumpor?). Eller kanske inte alls samma sak... aja.

Jag tror skillnaden ligger i färgen och den tysta fläkten. Varför gör sony en Ps2 som kan läsa brända skivor? Vill dem att man ska piratkopiera Tv-spel?

Man kan köpa trådlösa konrtoller till nästan alla maskiner. PSone, Ps2 osv. Man köper konrtollerna en aning dyrare men resultatet är detsamma, tror jag iaf.

För det första så har man trådlösa kontroller för att slippa trasslet med kontrollsladdarna.

Sen så tror jag inte att dom vill att man pirat kopierar eftersom det är olagligt men om man bränner/laddar ner för eget bruk så är det inte olagligt men när man bränner/laddar ner och säljer dom sen är piratkopiering.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • Skapa ny...