Claudia Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Hur då? Vad ska man bränna för cd.skivor? Kopiera spel? Tror du sony uppmuntrar sådant beteende? Det där med fläkten tror jag e rätt så bra. Jag kan höra fläkten från mittr um på vanliga ps2 ända ut i köket. Med stängd dörr! Konstigt nog märker jag inte av fläkten när jag spelar. Eller kanske inte så konstigt Med tanke på att min Tv piper högre än någon annan maskin. Den är verkligen hjärntvättar nivå! Jag vill ha en ny tv.... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 aqua e ju en nyare färg... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Hur då? Vad ska man bränna för cd.skivor? Kopiera spel? Tror du sony uppmuntrar sådant beteende? Det där med fläkten tror jag e rätt så bra. Jag kan höra fläkten från mittr um på vanliga ps2 ända ut i köket. Med stängd dörr! Konstigt nog märker jag inte av fläkten när jag spelar. Eller kanske inte så konstigt Med tanke på att min Tv piper högre än någon annan maskin. Den är verkligen hjärntvättar nivå! Jag vill ha en ny tv.... :cry: fläkten e inte så störande och man intr höra den.bara lite när man sätter på ps2´n <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 för att den e tystare och så kan den bränna dvd skivor! :rolleyes: den kan inte bränna dvd du blandar ihop ps2 med psx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Hur då? Vad ska man bränna för cd.skivor? Kopiera spel? Tror du sony uppmuntrar sådant beteende? Det där med fläkten tror jag e rätt så bra. Jag kan höra fläkten från mittr um på vanliga ps2 ända ut i köket. Med stängd dörr! Konstigt nog märker jag inte av fläkten när jag spelar. Eller kanske inte så konstigt Med tanke på att min Tv piper högre än någon annan maskin. Den är verkligen hjärntvättar nivå! Jag vill ha en ny tv.... :cry: hur tyst fläkten är beror inte på vilken färg det är på ps2et det beror på vilken modell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Ok, men vem ska jag tro på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 dt e inte värt att köpa silver om man redan har den svarrta(orginalet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag har inte ps2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 tycker ändå att dt e onödigt, men tycker oxå att dt e bra! :rolleyes: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag ska köpa ps3 när det kommer ut isälet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peppe-92 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 utalet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 färgen :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg