Hoppa till innehåll

Fråga

Rekommendera inlägg

Hur då? Vad ska man bränna för cd.skivor? Kopiera spel? Tror du sony uppmuntrar sådant beteende?

Det där med fläkten tror jag e rätt så bra. Jag kan höra fläkten från mittr um på vanliga ps2 ända ut i köket. Med stängd dörr! Konstigt nog märker jag inte av fläkten när jag spelar. Eller kanske inte så konstigt Med tanke på att min Tv piper högre än någon annan maskin. Den är verkligen hjärntvättar nivå!

Jag vill ha en ny tv.... :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Golden Star

Hur då? Vad ska man bränna för cd.skivor? Kopiera spel? Tror du sony uppmuntrar sådant beteende?

Det där med fläkten tror jag e rätt så bra. Jag kan höra fläkten från mittr um på vanliga ps2 ända ut i köket. Med stängd dörr! Konstigt nog märker jag inte av fläkten när jag spelar. Eller kanske inte så konstigt Med tanke på att min Tv piper högre än någon annan maskin. Den är verkligen hjärntvättar nivå!

fläkten e inte så störande och man intr höra den.bara lite när man sätter på ps2´n <_<
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hur tyst fläkten är beror inte på vilken färg det är på ps2et det beror på vilken modell
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...