sparris Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Hur fångar man carvanha i pokémon sapphire ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Jättelätt. Fiska med Good Rod eller Super Rod på routen där Weather Institut ligger (minns ej numret). Den är jättevanlig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Var får man good eller super rod ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Man får Super Rood i ett hus på .. Äh, den där ön med näst sista gymmet! Det finns en fiskare bredvid Space Station. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 och good rod ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Minns inte. Ta SuperRood, den får amn pokemon på högre level! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 vet... Men har inte kommit så långt än... Det är därför jag vill veta var good rod är... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Okej, då vet jag inte! Hoppas du får hjälp, för jag använder bara Super Rod! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 tack ändå... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Jaja.. Nu är det här ingen Chatt! 0_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sparris Skrivet 20 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 vet nån var man får good rod ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Har skrivit svar på det i nån annan tråd, men jag skriver det igen här, bara för att jag är så snäll. Good Rod får du efter att du har surfat österut från Mauville City. Högst upp på andra stranden står det en fiskare som du får Good Rod av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg