Dactyle_Warrior. Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 vad e en egggrupp jag trodde att man bara kunde para samma slags pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 nej man kan para olika åsså upptäckte jag.. jag para de mawile med poocheyna och fick en poocheyna ur ägget.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Ägggrupper.... Tryck här och se en lista... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Serebii är alltid bra att ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jupp... fast nån tyckte jag tog upp det för mycket, men det är den bästa Pokemon-sidan jag känner till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 man kan inte ta upp den för mycket! man tar bara upp den när den behövs!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Men jag tog bara upp den när någon frågade... Jag visste inte vad han menade med att jag tog upp den för mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 man kan väl bara para pokemon från samma ägggrup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 (redigerat) Stämmer bra. Fast vissa har 2 äggrupper. Redigerat 22 Juni 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 några har väl 3 eller 4 oxå (kanske inte 4 men 3 iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 kolla här Amorphous: Banette, Castform, Chimecho, Dusclops, Duskull, Gardevoir, Grimer, Gulpin, Kirlia, Koffing, Magcargo, Muk, Ralts, Shuppet, Swalot, Slugma, Weezing, Wobbuffet Bug: Beautifly, Cascoon, Dustox, Flygon, Heracross, Illumise, Masquerain, Nincada, Ninjask, Pinsir, Silcoon, Surskit, Trapinch, Vibrava, Volbeat, Wurmple Dragon: Altaria, Bagon, Feebas, Grovyle, Gyarados, Horsea, Kingdra, Magikarp, Milotic, Salamence, Sceptile, Seadra, Seviper, Shelgon, Swablu, Treecko Fairy: Azumarill, Breloom, Castform, Delcatty, Glalie, Jigglypuff, Marill, Mawile, Minun, Pikachu, Plusle, Raichu, Roselia, Shroomish, Skitty, Snorunt, Wigglytuff. Field: Absol, Blaziken, Camerupt, Combusken, Delcatty, Donphan, Electrike, Exploud, Girafarig, Golduck, Grumpig, Kecleon, Linoone, Loudred, Manectric, Mawile, Mightyena, Ninetales, Numel, Nuzleaf, Phanpy, Pikachu, Poochyena, Psyduck, Raichu, Rhydon, Rhyhorn, Sandshrew, Sandslash, Sealeo, Seedot, Seviper, Shiftry, Skitty, Slaking, Slakoth, Spinda, Spoink, Torchic, Torkoal, Vigoroth, Vulpix, Wailmer, Wailord, Walrein, Whismur, Zangoose, Zigzagoon, Flying: Altaria, Crobat, Dodrio, Doduo, Golbat, Natu, Pelipper, Skarmory, Swablu, Swellow, Taillow, Wingull, Xatu, Zubat Grass: Bellossom, Breloom, Cacnea, Cacturne, Gloom, Lombre, Lotad, Ludicolo, Nuzleaf, Oddish, Roselia, Seedot, Shiftry, Shroomish, Tropius, Vileplume Human-Like: Abra, Alakazam, Cacnea, Cacturne, Hariyama, Illumise, Kadabra, Machamp, Machop, Machoke, Makuhita, Medicham, Meditite, Sableye, Spinda Mineral: Geodude, Glalie, Graveler, Golem, Nosepass, Snorunt Monster: Aggron, Aron, Exploud, Grovyle, Lairon, Loudred, Marshtomp, Mudkip, Rhydon, Rhyhorn, Sceptile, Swampert, Treecko, Tropius, Whismur Water1: Azumarill, Clamperl, Corphish, Corsola, Crawdaunt, Feebas, Golduck, Gorebyss, Horsea, Huntail, Kingdra, Lombre, Lotad, Ludicolo, Marill, Marshtomp, Masquerain, Milotic, Mudkip, Pelipper, Psyduck, Relicanth, Seadra, Sealeo, Surskit, Swampert, Walrein, Wingull Water2: Barboach, Carvanha, Chinchou, Goldeen, Gyarados, Lanturn, Luvdisc, Magikarp, Relicanth, Seaking, Sharpedo, Wailmer, Wailord, Whiscash Water3: Anorith, Armaldo, Corphish, Corsola, Cradily, Crawdaunt, Lileep, Tentacool, Tentacruel inga: Azurill, Baltoy, Beldum, Claydol, Electrode, Groudon, Igglybuff, Kyogre, Latias, Latios, Lunatone, Magnemite, Magneton, Metagross, Metang, Pichu, Rayquaza, Regice, Regirock, Registeel, Shedinja, Solrock, Starmie, Staryu, Voltorb, Wynaut kom ihåg att babyn blir den pokemon tjejen är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 bra skrivit frå guiden eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg