Legend_gamer Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 du jag har spelat 350 timmar så jag vet ganska mycke nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 kunde du det i huvet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 nja ungefär vissa finns på en sida men jag kan typ 140 utantill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 ok kul för dig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 mmmm men ändå rätt långtrakigt jag vet inte var man ska gå när man har alla pokemon vet nån det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (redigerat) man ska gå till ett mottel i lillicove!!! Redigerat 25 Juni 2004 av pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 vilken rymdcentral?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 du ska till lillycove och sen ska du till hotellet Cove lilly och längst upp så e de en kille där som sitter i mitten.. han heter PROGRAMMER eller nått sånt.. ja vet inte va han ger eller nått sånt men jag tror han ger nått för han säger :ah i see you're working on a pokédex. it's though to comlete it but if youu do please come and show me... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 aha men han har jag pratat med fast han är helt fatti man får bara se en bild med en wynat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 då kan jag bara ge upp me å få alla saknar 3 men so what när han visar en bild på waynut.. de e helt cp.. har man alla så har man ju redan sett en waynut och då e de värdelöst att han visar en den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 mmmm..... det e inte klokt men det måste nog va nåt annat så ge inte upp smaragd!det tar ju lång tid att komma så långt. träna upp dina pokemon istället :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg