kkthxbye Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 vad är eran?? min är nog på Kanarieörna när vi såg delfiner sååå cool!!! :gitarr: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 min va nog när min familj va i thailand så åkte vi en båt å i vattnet va det en sk*t stor haj Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 oha blev du inte rädd :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Min största upplevelse var nog i Kreta när det var nära att vi körde nerför ett stup :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 hjälp jag var i KANADA en gång så simmade jag och det är i stilla havet man brukar simma så jag såg nån svart spets upp långt bort så började jag bli dragen av strömen och längst bort var det en haj men jag simma upp på land i direkten.mm jag har blivit dragen av en delfin i italien på en liten båt var jätte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 När jag fick torka mig i röven utan att mamma eller pappa var där... jag bara skoja :gitarr: Det var nog när jag simma bland korall rev och as grymma fiskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Villken upplevelse i Kreta körde vilse i 4 timmar för att hitta ett berg körde nästan nerför ett stup(Det var en liten backe sen när man väl har kommit upp för backen så tar vägen sluta var bara ett stup ner) det var läskit. Också i Egypten var det en råtta som knallade runt i en resturang den sprang över Pappas fötter den var STOR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 (redigerat) 1. När jag såg Milan-Empoli live på San Siro. 2. Bordshockey mot Stanley Cup vinnaren Fredrik Modin. 3. 2 veckor som materialarassistent för Lövens A-lag. 4. Löven-Icebreakers ( med bl.a. Foppa, Näslund, Zäta, Salo ) Redigerat 22 Juni 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WeepingWonder Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 1. När jag såg Milan-Empoli live på San Siro. 2. Bordshockey mot Stanley Cup vinnaren Fredrik Modin. 3. 2 veckor som materialarassistent för Lövens A-lag. 4. Löven-Icebreakers ( med bl.a. Foppa, Näslund, Zäta, Salo ) jäklar ! fina meriter :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Villken upplevelse i Kreta körde vilse i 4 timmar för att hitta ett berg körde nästan nerför ett stup(Det var en liten backe sen när man väl har kommit upp för backen så tar vägen sluta var bara ett stup ner) det var läskit. Också i Egypten var det en råtta som knallade runt i en resturang den sprang över Pappas fötter den var STOR hur kan man inte hitta ett berg ute i ödemarken??? <_< :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Vem vet........ :P Stupet bara komm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jag skulle va rädd om jag va du donald! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.