Hoppa till innehåll

Er Största Upplevelse?


kkthxbye

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Donald Duck

hjälp jag var i KANADA en gång så simmade jag och det är i stilla havet man brukar simma så jag såg nån svart spets upp långt bort så började jag bli dragen av strömen och längst bort var det en haj men jag simma upp på land i direkten.mm jag har blivit dragen av en delfin i italien på en liten båt var jätte kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Frooz

När jag fick torka mig i röven utan att mamma eller pappa var där... jag bara skoja :gitarr:

 

Det var nog när jag simma bland korall rev och as grymma fiskar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Villken upplevelse i Kreta körde vilse i 4 timmar för att hitta ett berg körde nästan nerför ett stup(Det var en liten backe sen när man väl har kommit upp för backen så tar vägen sluta var bara ett stup ner) det var läskit. Också i Egypten var det en råtta som knallade runt i en resturang den sprang över Pappas fötter den var STOR

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. När jag såg Milan-Empoli live på San Siro.

2. Bordshockey mot Stanley Cup vinnaren Fredrik Modin.

3. 2 veckor som materialarassistent för Lövens A-lag.

4. Löven-Icebreakers ( med bl.a. Foppa, Näslund, Zäta, Salo )

Redigerat av # 21
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Golden Star

Villken upplevelse i Kreta körde vilse i 4 timmar för att hitta ett berg körde nästan nerför ett stup(Det var en liten backe sen när man väl har kommit upp för backen så tar vägen sluta var bara ett stup ner) det var läskit. Också i Egypten var det en råtta som knallade runt i en resturang den sprang över Pappas fötter den var STOR

hur kan man inte hitta ett berg ute i ödemarken??? <_< :lol:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...