Backspace Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 Är det nån som har ett bra tips att klara gym 2 på Pokemon ruby/sapphire? Det här är mina pokemon: Poychena lvl 15, Grovyle lvl 20
ouagadougo Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 Gym 2 är väl Fightinggym? Då ska du inte ha Pochyena, den suger där. Att ha typ en Ralts (fångas där där Wally, eller vad han heter, fångade sin Ralts) eller en Wingull som kan Wing Attack är bra. Alla flygande pokemon som inte har Normal som sin andra typ är bra där.
Backspace Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Skrivet 19 November 2003 Jag har klarat ut gym2 nu men vad gör jag nu? Var ska jag nu?
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 Lämna brevet till Steve och få Flash om du inte har gjort det, sen ska du åka med den lilla båten till Slateport city! :)
Backspace Skrivet 19 November 2003 Författare Rapport Skrivet 19 November 2003 Lämna brevet till Steve och få Flash om du inte har gjort det, sen ska du åka med den lilla båten till Slateport city! :) Men vem är Steve och jag har ju redan flash och vilken båt menar du?
FireFly Skrivet 19 November 2003 Rapport Skrivet 19 November 2003 Båten som du kom med till 2:a gymmet! Steve är han som du fick Flash ifrån!
Linnea Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 Man får inte Flash från Steve! Man får det av en kille i grottan där, men man går förbi honom och in i grottan....Efter ett tag hittar man Steve. /Morgonpigga Linnea
MegaMartin Skrivet 20 November 2003 Rapport Skrivet 20 November 2003 Lämna brevet till Steve och få Flash om du inte har gjort det, sen ska du åka med den lilla båten till Slateport city! :) Men vem är Steve och jag har ju redan flash och vilken båt menar du? Han är längst ner i Granite Cave. I vikken stad finns Gym 4... Lavaridge Town.
ouagadougo Skrivet 21 November 2003 Rapport Skrivet 21 November 2003 Efter att du fått Surf ska du surfa österut från Mauville City. Högst upp på andra stranden står det en fiskare. Prata med honom och svar"Yes" på en eventuell fråga så får du Good Rod. Och ett tips: Prata med Presindenten för Devon Corp. efter att du lämnat brevet till Steven. Då får du exp. share.
Rekommendera inlägg