jessla Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 på nästan alla fusk så ska man trycka på L3 eller cirkel i free mode å sånna grejjor. vad är L3 och cirkel i free mode? :unsure: tack på förhand PS ingen av fusken funkar för mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Tryck ner din vänsta analoga spak. Det är L3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag har fusk till bustin out och man ska inte trycka L3... <_< :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Tryck ner din vänsta analoga spak. Det är L3. Tack :) men du vet inte vad cirkel i free mode är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 jag har fusk till bustin out och man ska inte trycka L3... <_< :bah: :meddum: jaha, vad ska man trycka på dina fusk då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 cirkel e cirkeln på kontrollen! <_< <_< gå in på dem sidorna om du inte tror på mig att man ska trycka L3: här här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 okej, så om det bara står "cirkel" kan man trycka på vilken cirkel som helst? vet ni inte vad cirkel i free mode är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 dt finns ju bara en cirkel på handkontrollen... ;) :blink: :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 oj, jag har tänkt fel! :lol: trodde cirkel var dom där l3sakerna . puckad jag r Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 du tänkte nog på analog spakarna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 aa haha :) tack så mkt för hjälpen. jag bara undrar, åldras man på de här spelet? för det ska kommanåt nytt the sims 2 och då åldras man. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 på nästan alla fusk så ska man trycka på L3 eller cirkel i free mode å sånna grejjor. vad är L3 och cirkel i free mode? :unsure: tack på förhand PS ingen av fusken funkar för mej L3 är om du trycker ner den vänstra analoga spaken den klickar till lite när man trycker på den ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg