jessla Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jaha okej :) men på vissa fusk står det cirkel i free mode , är det samma sak? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 cirkel är O :zzz: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 jaa det fattar jag, men cirkel i free mode vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boost Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 jaa det fattar jag, men cirkel i free mode vad är det? vet du vad free mode är?isåfall tryck "O" :wub: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 jag vet inte vad free mode är :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 om du kan läsa så står det i huvud menyn! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 :meddum: Jessla . Det nys spelet som man åldras på heter The Sims2 men det kommer på PC om du vill veta mer om det Gå in på: www.thesims.se :gitarr: _Cutan_ :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 om du kan läsa så står det i huvud menyn! ;) men vad ska man gå in på för att det ska stå de? allt står ju på svenska :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 :meddum: Jessla . Det nys spelet som man åldras på heter The Sims2 men det kommer på PC om du vill veta mer om det Gå in på: www.thesims.se :gitarr: _Cutan_ :gitarr: Jaha, tack :) vet du när de spelet kommer ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 VAD???? menar du på spelet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 28 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Ja allt står på svenska, ska man gå in på mål eller något för att det ska stå dt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 mitt e på engelska.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg