jessla Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Jaha .. :P inte mitt, men vad betyder free mode på svenska , alltså försök förklara vad du går in på på svenska asså vad de skulle stått omde t var ett svensk spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Tryck ner din venstra knap. Det är L3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jessla jag vet inte riktigt när det kommer men jag gissar på september eller oktober! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jaha .. :P inte mitt, men vad betyder free mode på svenska , alltså försök förklara vad du går in på på svenska asså vad de skulle stått omde t var ett svensk spel. fri läge väl? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 ja, men på spelet vad går man in på för att komma till friläge? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 står inte fri läge i huvud menyn då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 står inte fri läge i huvud menyn då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jessla Skrivet 21 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 hm. nej, tror itne det. men hur gåru in förå komma till free mode? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 mitt e på engelska så jag trycker på free mode bara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Just _me Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 men fusken funkar ändå inte.... :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg