man_theman Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 finns dom i pokemon silver? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 ja om man byter från de gamla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 finns dom i pokemon silver? Nej det finns dom ej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 man kan med game shark Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag tror han menade om man kunde fånga dom i Silver.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag kanske det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 :D jjag har dom hehe ska inte malla mej men dom är ganska bra har ni en link cable och guld eller silver och blå elle r röd så kanske ni har en kompis med sama console som ni så kan man sätta i tex blå i den första och tex guld i den andra så byter man Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag har dom också fasst jag fånga dom på röd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag hade Articuno och Zapdos på Guld.Dem är ju asbra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 man kan få moltress aricuno och zapdos på chrystal jag mötte dom i första staden där vid vattnet jag viste inte att dom kunde överleva i vatten! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Det kan man inte alls! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 men jag kunde det men innan så gjorde nått med game geni det kanske vad det!men vad inte arg på mej! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg