Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Kan man verkligen inte få Celebi utan Game Shark? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jo, genom link eller Game Genie. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Vad är Game Genie? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Ungefär som Gameshark, men med andra sorters koder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Okej tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Road Rider Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag tror attdet finns nåt sätt men jag kommer inte ihåg det men det går jag har han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Oscar 2004 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 game gian ut? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag tror attdet finns nåt sätt men jag kommer inte ihåg det men det går jag har han Det finns inte. Många sidor skriver att man kan för att lura en. Det är bara på den japanska versionen man kan få den utan Gameshark, Game Genie och link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 på nåt sätt jaa för min farbror han fixade den till mig för han har nästan all sortes spel eller alla spel han vill ha han kan fixa så att jag kan spela GBA på datorn som jag kan göra nu jag har all pokemon ijallafall grymt vaaaa!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Det är väl inte så grymt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 på nåt sätt jaa för min farbror han fixade den till mig för han har nästan all sortes spel eller alla spel han vill ha han kan fixa så att jag kan spela GBA på datorn som jag kan göra nu jag har all pokemon ijallafall grymt vaaaa!!! e dt roligt att spela game boy spel på datorn?tror inte dt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (Silver Star @ 24/06-2004 10:38:02) på nåt sätt jaa för min farbror han fixade den till mig för han har nästan all sortes spel eller alla spel han vill ha han kan fixa så att jag kan spela GBA på datorn som jag kan göra nu jag har all pokemon ijallafall grymt vaaaa!!! e dt roligt att spela game boy spel på datorn?tror inte dt... johoo du det e ganska kul vettu på vissa program kan man få en inbygt game shark eller game genie :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg