Kevin_7 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 på den här hemsidan så har en beskrivit hur han har fångat sin Celebi på Ruby/Sapphire. Kanske funkar. http://forums.nintendo.com/nintendo/board/...scending&page=1 (gå längst ner för att kolla.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zingan Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 (Silver Star @ 24/06-2004 10:38:02) på nåt sätt jaa för min farbror han fixade den till mig för han har nästan all sortes spel eller alla spel han vill ha han kan fixa så att jag kan spela GBA på datorn som jag kan göra nu jag har all pokemon ijallafall grymt vaaaa!!! e dt roligt att spela game boy spel på datorn?tror inte dt... ja det e kult då kan man spola framåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Nintendo ger inte ut Celebi nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Jag skulle vilja vara med i Club Nintendo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Gå in på http://club.nintendo-se.com och bli medlem då, kostar 128kr för ett år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Kan man verkligen inte få Celebi utan Game Shark? GS BOLL ELLER FÅNGA ALLA UNKOWN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Speciellt att fånga alla Unown.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Jag har mew men jag bytte mew med min kompis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 jaa det e bara snack men gameshark vet jag funka jag har det men celebi e inte bra han kan bara tackle rage enrgypump och fly det e inte särskilt bar och den e ju på 66lv! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philip Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 det är inte olagligt om man har spelet på gameboy och det är inte grymt att spela på dator vem som helst kan väl fixa det :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Va babblar du om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 exackt! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg