cwsun Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag ligger i Earth Tempel på Zelda Wind Waker och det lilla djuret som spelar på fiol :gitarr: har blivit kidnappat och vet inte hur jag ska rädda honom! Hjälp mig!! Kontakta nedan eller på: [email protected] Hej Då! :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 du ska gå vidare och göra massa saker tills slut kommer golvet i rummet där den där killen är öppnas och då kommer du gå göra massa saker!(jag tror man skulle göra det eller så skulle man he sönder nån staty!) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cwsun Skrivet 23 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 TACK! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Mer exakt: Ta iron boots på dig och Skjut Hookshot på Statyn vid cellen. FLY sen, om du inte vill ha en 100 kg. tung staty över dig :P Redigerat 23 Juni 2004 av Giga_Bowser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WindGanon Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 om du behöver mer hjälp adda mig på msn om du har [email protected] med en nolla som O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg