cwsun Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Hej. Jag behöver hjälp på Star Fox adventures jag har lagt tillbaka alla spellstones sen har jag gått til ett ställe med sol och mån sten och jag fattar ingenting! Hjälp mig så är du :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WindGanon Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 kanske finns på www.gamefaqs.com eller www.cheatplanet.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Hej. Jag behöver hjälp på Star Fox adventures jag har lagt tillbaka alla spellstones sen har jag gått til ett ställe med sol och mån sten och jag fattar ingenting! Hjälp mig så är du :cool: Du ska gå upp tll ett ställe på båda sidorna. Det finns ett utsikt-ställe inuti varje port. Du ska ställa dig där och Zooma in mot ett ställe vid bergen.... Det är inte samma på båda sidorna. Du ska bli bländad, för då öppnas en port och där ska du gå in. Tiden är din enda fiende där. Det blir krångligt på vissa ställen.....Eller vart är du någonstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Nej nej det är fullkomligt rätt Petey Piranha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg