HomerSweSimpson Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 vad e nytt i spelen?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevin_7 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 grafiken. tror jag. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Du är i Kanto. Mycket bättre grafik. Bättre ljud. De äldsta Pokémon + några från Johto. Nya äventyr. Och mycket mer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 9 nya öar + det Triforce sa. Ps. En av öarna går bara att komma till med en biljet (som eon ticket). På den ön finns Lugia och Ho-oh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 men deoxys ön kan man komma till endå.. de e bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 man kan byta med dom gamla spelen och få pokemon som inte finns på ruby sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 9 nya öar + det Triforce sa. Nya Äventyr menade jag med de nya öarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville10 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Okej... Spela roll. Jag förklarade bara lite bättre!!! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotus Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 vart får man (eon ticket) och vart liger ön.Hur kommer man ditt.Mem hur kommer man till deoxys ön Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Du är i Kanto. Mycket bättre grafik. Bättre ljud. De äldsta Pokémon + några från Johto. Nya äventyr. Och mycket mer! Jepp sen (eftersom jag kommer från japan) så har jag LG & FR. *Några nya öar *Bättre grafik *Förbättrad musik *Ny Eon ticket fast du kan fånga Lugia & Ho-Hou (eller hur det stavas) *Du måste samla pokemon för att få nya föremål som Flash *2 VS 2 matcher går att köra. Sen finns det nog en massa annat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 vad står LG och FR för?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 vad står LG och FR för?? DET menas för LEAFEGRENN OCH FIRE RED i www.nintendo.se står det att den har premiär i sverige 1 november ska visa länken http://www.nintendo.se/product/future.asp?...5&subid=16&id=8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg