Gäst Anta Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 köp half-life och sen counter strike counter strike är skit kul :D Jag håller med dig men jag tycker han ska köpa half-lif generation det är mycket biligare plus att han får med Half-Life Opposing Force Counter-Strike Blue-Shift Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 jag har köp det och är väldigt nöjd :) oni är ett ganska bra pel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 jag har köp det och är väldigt nöjd :) oni är ett ganska bra pel :) Vad är oni för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 man är et tje och kan slås och sparkas och skuta typ som matrix men man måste i bland klura hur man ska göra och man kan inte ha solmo mode som på matrix :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 kommer Quake 4 snart jag är en stor beundrare till quake 3 arena för det var skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 kommer Quake 4 snart jag är en stor beundrare till quake 3 arena för det var skit kul Nja, den kommer komma till sommaren ungefär. Du kommer få vänta några månader tills dess :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DWIGHT X Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 ja har några tips WARCRAFT 3:FROZEN THRONE&WARCRAFT 3 GTA 3 GTA:VICE CITY UNREAL TOURNAMENT 2003 COUNTER-STRIKE COUNTER-STRIKE:CONDITION ZERO(kommer ut snart) AGE OF EMPIRES 2&AGE OF EMPIRES 2:THE CONQUERORS HALO :new_blowingup: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Golden Knight Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Bionicle The Game ett mycket roligt spel med mycket spelnöje. :wink: :wink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 The elder scrolls III: morrowind + bloodmoon exp och tribunial exp är skit bra!!!!! NHL 2004 FIFA 2004 NFS underground battlefield 1942: secret weapons of world war II pirates of the carribean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 Priset är ju bra på Empire Earth och är väldigt roligt också köpte mitt för 99 :- Trots att grafiken är bra kostade det bara så mycket. Roller Coaster 2 är ett roligt spel men är inte så billigt. Finns även tillägg till det. Sim City 4 Du bygger upp din egen stad ganska dyrt men roligt. Need for speed hot pursiut 2 Ganska dyrt. Roligt och underhållande. Det går att spela nätverk och på internet. På singelplayer finns det 2 spel typer Polis race då du kan bli jagad avpoliser och Mästerskap där du spelar som ett vanligt race spel utan att kunna bli haffad av poliser och till sist Att vara polis själv är också kul. Det finns många banar och riktiga bilar man kan köpa för poäng man vinner när man spelar olika mängd beroende på hur bra man körde racet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pclover Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 silent hill 3,call of duty,mafia,gta.vicecity,vietcong ------------------------------------------------------ kan allt om vietcong Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.