datavirre Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Hallo! För alla som inte vet vad xenon e, så lite info: Xenon e Microsoft och Nintedos nya spel maskin. Jag läste att den kommer bli grymt bra. Och Jag undrar om Xenon har non hemsida???? och så undrar jag vad ni tycker om Xenon??? Jag tycker den e jäv*ligt fräck och ska lätt köpa den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 19 November 2003 Rapport Dela Skrivet 19 November 2003 Fett..jag ska oxo köpa den...... Vart läste du om den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 20 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 I superplay tidningen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Den kommer att bli grymt bra!!! 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SteeX Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Den är säkert mindre :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
datavirre Skrivet 21 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 Vet någon nån länk till Xenons hemsida??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StoneHead Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Jag tror också att den kommer att bli fantastiskt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 den kommer inte ha en skans mot ps3 men den är skit bra Microsoft o nintendo ska sammar beta med den o ps3 kommer i alla fall vara bättre o bättre grafik Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dawe 1337 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Jag tror npg inte det.. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 lol, kakarott nu för tiden tänker vi med huvvet inte med baken, om Microsoft och Nintendo samarbetar så e d ju snarare tvärtom att Ps3 inte har en chans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 Allltså ni kan inte veta om Xenon blir bättre än PS3. Ingen vet det. Man kan ju gissa. Jag gissar på att dem blir ungefär lika bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 1 December 2003 Rapport Dela Skrivet 1 December 2003 jag tror att ps3 blir bäst för dom flesta har ps2 och ps och dom flesta kommer nog att fortsätta att (samla) på ps serien...... men x-box är också ganska populärt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg