Hoppa till innehåll

Xenon


datavirre
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst PatrikDenStore
jag tror att ps3 blir bäst för dom flesta har ps2 och ps

och dom flesta kommer nog att fortsätta att

(samla) på ps serien...... men x-box är också ganska populärt

 

 

 

 

Ja men då menar du ju att PS3 blir populärare än Xenon vilket jag säkert oxå kan tro, men Xenon kommer nog att bli bättre med tanke på att både Nintendo och Microsoft jobbar med den

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

jag tror att ps3 blir bäst för dom flesta har ps2 och ps

och dom flesta kommer nog att fortsätta att

(samla) på ps serien...... men x-box är också ganska populärt

 

 

 

 

Ja men då menar du ju att PS3 blir populärare än Xenon vilket jag säkert oxå kan tro, men Xenon kommer nog att bli bättre med tanke på att både Nintendo och Microsoft jobbar med den

 

Man måste vara dum om man inte köper xenon. Alltså, bara för att nintendo och microsoft tillverkar en gemensam konsol så ska inte nintendo/microsoft hatare köpa den??? Det är ju konstigt. Alla tycker någonting är bäst men bara för att de tycker det kan man ju tänka att andra konsoler är ganska bra också. Ingen konsol är ju riktigt dålig.

 

Förresten så har jag hört att Electrolux ska göra grafikkortet till Xenon och att det ska vara inbyggd brödrost i den. Det är jag tveksam till :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

den kommer inte ha en skans mot ps3 men den är skit bra Microsoft o nintendo ska sammar beta med den o ps3 kommer i alla fall vara bättre o bättre grafik

 

Varför kommer den inte ha en chans mot ps3? Det blir ju spel från båda förertagen om den kommer, och det betyder många bra spel! Kommer ps3 vara bättre och ha bättre grafik? Det tvivlar jag på, för vad jag har sett så har dom flesta ps2 spelen sämmre grafik än gc´s och xbox´s spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, alla som tror att Xenon kommer bli bättre. Tänk lite nintendo dom har haft måååånga produkter som alldrig har släppts så dom kan nog skippa det som dom ALLTID gör.... och Microsoft har gjort ganska bra grafik men innehållet. Innehållet är inte det bästa för ms. jag håller mig skarpt till att ps3 kommer äga xenon ENKELT :D :D :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Xboxplayer

Jag såg också xenon i superplayidningen. De som tror att ps3 kommer bli bättre än den är dumma i huvet, en det förstår man ju när ps2 har sålt bättre än xbox, Sveriga är fullt med dummskallar.

 

XBOX REGERAR

 

:new_snipersmilie: Playstation2 :new_snipersmilie: Gamecube

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore

d e ju inte ens säkert att Xenon kommer komma så därför ska man ju inte tänka i takten att verkligen inte köpa play station etc, men om nu Xenon kommer komma så kommer den ju inte förs 2012 lr nåt som någon sa, och tills dess har säkert PS4 kommit lr nåt, så Xenon blir kanske inte så mäktig trots allt.

 

Men hur som helst om Xenon kommer komma så blir den ju utan tvekan en dröm konsol, man kommer ju kunna använda både Xbox & GC kontrollerna till den sägs det.. Och man kommer kunna spela alla GC & Xbox spel till den + att dom tillverkar många nya bra spel till den. Och med tanke på att Microsoft gjort väldigt bra grafik till Xbox så kommer det utan tvekan bli dröm grafik till Xenon & alla grymma spel som kommit till GC kommer man kunna köra på Xenon etc, det var bara lite av vad som kommer ske med Xenon... men som sagt så ska man inte förvänta sig för mkt, den kanske inte kommer lixom. Men om den kommer så kommer jag utan tvekan att köpa den! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst PatrikDenStore
jag tror att ps3 blir bäst för dom flesta har ps2 och ps

och dom flesta kommer nog att fortsätta att

(samla) på ps serien...... men x-box är också ganska populärt

där jag bor är NGC populärast och inte PS

 

 

 

faktiskt så e NGC populärast här i mitt kvarter oxå ..

vad jag vet så e Xbox oxå populärare än PS i mitt kvarter ..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...