Gäst PatrikDenStore Skrivet 2 December 2003 Rapport Dela Skrivet 2 December 2003 jag tror att ps3 blir bäst för dom flesta har ps2 och ps och dom flesta kommer nog att fortsätta att (samla) på ps serien...... men x-box är också ganska populärt Ja men då menar du ju att PS3 blir populärare än Xenon vilket jag säkert oxå kan tro, men Xenon kommer nog att bli bättre med tanke på att både Nintendo och Microsoft jobbar med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 jag tror att ps3 blir bäst för dom flesta har ps2 och ps och dom flesta kommer nog att fortsätta att (samla) på ps serien...... men x-box är också ganska populärt Ja men då menar du ju att PS3 blir populärare än Xenon vilket jag säkert oxå kan tro, men Xenon kommer nog att bli bättre med tanke på att både Nintendo och Microsoft jobbar med den Man måste vara dum om man inte köper xenon. Alltså, bara för att nintendo och microsoft tillverkar en gemensam konsol så ska inte nintendo/microsoft hatare köpa den??? Det är ju konstigt. Alla tycker någonting är bäst men bara för att de tycker det kan man ju tänka att andra konsoler är ganska bra också. Ingen konsol är ju riktigt dålig. Förresten så har jag hört att Electrolux ska göra grafikkortet till Xenon och att det ska vara inbyggd brödrost i den. Det är jag tveksam till :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 aa men det kommer va inbyggd modem och nytt zelda spel. men det sägs att om den nu kommer ut så kommer den inte föräns år 2008-2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 den kommer inte ha en skans mot ps3 men den är skit bra Microsoft o nintendo ska sammar beta med den o ps3 kommer i alla fall vara bättre o bättre grafik Varför kommer den inte ha en chans mot ps3? Det blir ju spel från båda förertagen om den kommer, och det betyder många bra spel! Kommer ps3 vara bättre och ha bättre grafik? Det tvivlar jag på, för vad jag har sett så har dom flesta ps2 spelen sämmre grafik än gc´s och xbox´s spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 7 December 2003 Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 ok, alla som tror att Xenon kommer bli bättre. Tänk lite nintendo dom har haft måååånga produkter som alldrig har släppts så dom kan nog skippa det som dom ALLTID gör.... och Microsoft har gjort ganska bra grafik men innehållet. Innehållet är inte det bästa för ms. jag håller mig skarpt till att ps3 kommer äga xenon ENKELT :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 Jag såg också xenon i superplayidningen. De som tror att ps3 kommer bli bättre än den är dumma i huvet, en det förstår man ju när ps2 har sålt bättre än xbox, Sveriga är fullt med dummskallar. XBOX REGERAR :new_snipersmilie: Playstation2 :new_snipersmilie: Gamecube Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 8 December 2003 Rapport Dela Skrivet 8 December 2003 d e ju inte ens säkert att Xenon kommer komma så därför ska man ju inte tänka i takten att verkligen inte köpa play station etc, men om nu Xenon kommer komma så kommer den ju inte förs 2012 lr nåt som någon sa, och tills dess har säkert PS4 kommit lr nåt, så Xenon blir kanske inte så mäktig trots allt. Men hur som helst om Xenon kommer komma så blir den ju utan tvekan en dröm konsol, man kommer ju kunna använda både Xbox & GC kontrollerna till den sägs det.. Och man kommer kunna spela alla GC & Xbox spel till den + att dom tillverkar många nya bra spel till den. Och med tanke på att Microsoft gjort väldigt bra grafik till Xbox så kommer det utan tvekan bli dröm grafik till Xenon & alla grymma spel som kommit till GC kommer man kunna köra på Xenon etc, det var bara lite av vad som kommer ske med Xenon... men som sagt så ska man inte förvänta sig för mkt, den kanske inte kommer lixom. Men om den kommer så kommer jag utan tvekan att köpa den! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dibbe mannen Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag tror att ps3 blir bäst för dom flesta har ps2 och ps och dom flesta kommer nog att fortsätta att (samla) på ps serien...... men x-box är också ganska populärt där jag bor är NGC populärast och inte PS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag tror att ps3 blir bäst för dom flesta har ps2 och ps och dom flesta kommer nog att fortsätta att (samla) på ps serien...... men x-box är också ganska populärt där jag bor är NGC populärast och inte PS faktiskt så e NGC populärast här i mitt kvarter oxå .. vad jag vet så e Xbox oxå populärare än PS i mitt kvarter .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 PS3 och Xenon blir nog ungefär lika bra tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag tror att Xenon blir mycket bättre än PS2 och det säger jag för att jag tror det. Inte för att dj*vlas eller något sånt. Xenon släpps väl mycket senare plus att Nintendo och Microsoft jobbar tillsammans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 jag tror ej xenon kommer överhuvud taget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg