Gäst PatrikDenStore Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 tror inte jag heller... men man får ju hoppas!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 det kommer nog inte komma för det sa att det där tv-spelet fathom skulle komma men det var bara en feet bluff det stog att man inte skule köpa spel utan den har internaet så man skulle ladda ner alla spel man vill ha men sedan avslöjade det att det bara var en stor jadra bluff Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 ja, samma sak vare med en konsoll som hette Phoenix som skulle komma sa dom, men efter några år så hörde man ingenting av den, den var som spårlöst försvunnen... så Xenon e väl bara en bluff den med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag vet inte vad jag tror. 50% på att den kommer och 50% på att den inte kommer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 20 December 2003 Rapport Dela Skrivet 20 December 2003 Jag tror inte att Nintendo och Microsoft skulle sammarbeta. Det blir för lite konkurans på konsoll marknaden. Jag tror att Xenon är ett påhitt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 zenon kommer inte att komma ni får ju tänka innan ni gör nåt stort av det hela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 21 December 2003 Rapport Dela Skrivet 21 December 2003 Jag har ändrat mig, jag tror att Xenon är ett påhitt till 97%. jag kan inte hitta ett ända litet spår av den där konsolen på internet eller nån annanstans. Fast det behöver inte vara en bluff bara för det... Och jag har funderat på varför Nintendo och Microsoft skulle slå sig samman och göra en gemensam konsol. Det låter inte så troligt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 17 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2004 Sök typ bara på Xenon Tv-Spel eller nåt sånt på google elle nåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 18 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2004 Hallo!För alla som inte vet vad xenon e, så lite info: Xenon e Microsoft och Nintedos nya spel maskin. Jag läste att den kommer bli grymt bra. Och Jag undrar om Xenon har non hemsida???? och så undrar jag vad ni tycker om Xenon??? Jag tycker den e jäv*ligt fräck och ska lätt köpa den. Du har missuppfattat en sak i texten(Jag läser superplay) ur superplay #093 2003 på sidan nio "Denna text är uteslutande fiktion. Alla likheter med verkligeten är rent tillfälliga" Om du inte fattar så menas det att dom bara har hittat på allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 så jag tror att xenon e 50 % sant och 50% falskt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Den finns inte jag kan slå vad tusen kronor på det. Och superplay skrev också att dom bara hittat på den ni har svårt och fatta det vissa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 men xenon e ju xbox 2 och det ska komma till 100% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg