Kassler Skrivet 24 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2004 Men det är inte något sammarbete ed Nintendo inte. Xbox 2 kommer ju men inte xenon. Jag har tidningen där det står om den rätt framför mig nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Kan det här vara Xenon: http://images.google.se/images?q=tbn:lPLVJGBZJsoJ:www.after-shock.org/xenon-xs-p4.jpg ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Det där är väl en vanlig hårddisk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Ja typ, det e väll en vanlig dator men vem vet?? Jag sökte ju på Xenon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aerox_R_Style Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 "XBOX NEXT" - kommer ut 2005/2006 De blir nåt. Xenon - häffa namn, tycker om xenon. Har Xenon Halogen lampa på Aeroxen min. Blått sken som lysser starkt som fan_! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 Varifrån har ni hört om Xenon? från han som gjorde tråden eller? Han hade bara sett det i en superplay tidning. Och där var det bara dom som spekulerade om uppföljaren till xbox. Det var också dom som kom på namnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolsamus Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 det är falskt till 99,99% jag har en bild på den den ser skit gammal ut (men jag vet inte hur man stoppar in bilder) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 men e ni tröga eller??xbox 2 skall komma ut men det ska inte komma ut någon konsoll som e ett samarbete mellan microsoft och nintendo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2004 men e ni tröga eller??xbox 2 skall komma ut men det ska inte komma ut någon konsoll som e ett samarbete mellan microsoft och nintendo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tror vi har fattat det nu till 99,99% :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 30 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2004 men e ni tröga eller??xbox 2 skall komma ut men det ska inte komma ut någon konsoll som e ett samarbete mellan microsoft och nintendo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tror vi har fattat det nu till 99,99% :evil: Det verkar inte som det! :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2004 Men det e ju falsk säger ju alla... nu säger de det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg