Joe Cool Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag har det och har precis kommit förbi Bön Drottningen. Men det e de absolut bästa GBA spelet. Det bästa SNES spelet e ju såklart Mario RPG....... Men Jag undrar hur man gör för att kunna krossa sånnadär svarta stenar. Hammaren klarar inte av det. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 du får ju såklar en ny.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Måste man vara två för att kunna spela eller kan man köra ensam? Om man kan köra ensam så ska jag ha den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Man spelar ensam och styr både Mario och Luigi. Det e jättekul fast rätt så svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 jag också!(har klarat det) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg