_Cutan_ Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (redigerat) Kan ni ge mej tips mot ledarna i pokémon ligan? Just nu har jag inga pokémon under 40 .. Men har ni också nåt tips om hur man kan fuska till sig så den bli 100 fort? Jag orkar inte träna upp den till det . Jag blir väldigt glad om ni kan göra det! ( Ger er mycket poäng ) ;) _Cutan_ ;) ps . Jag tog Mudkip eller vad han hette hos proffessorn . Var det bra? Ds. Redigerat 26 Juni 2004 av _Cutan_ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 26 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Har ingen något tips? :( Jag vill verkligen klara det här . snälla jag ber er! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lotus Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 du ska minst ha dina pokemon i lv 50 och dom ska vara olika typer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findecáno Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Det bästa hade vrit att ta eldpokemon i början. Den sista tränaren harbara steelpokemon och de tål int eld. Tyvär är eld svag mot drak. Men om man lärt sig mirrormove så ska man använda den hela tiden motsalamanch (eller vad den heter) och mot flygon som den fjärde tränaren har. Annars är eld effektivt mot det mesta. Tillockmed mot IS. Men inte Vatten. :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Är flugon högsta steget på Trapinch? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Flygon, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Dom här pokémonen har jag mot ligan : 1.Swampert Lv.58 2.Groudon Lv.50 3.Exploud Lv.50 4.Medicham Lv.50 5.Golbat Lv.50 6.Hariyama eller Aggron båda på Lv.50! Verkar det vara bra lag? Vem ska jag ta av Hariyama eller Aggron? Vill gärna ha svar! Danke! ;) _Cutan_ ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 vet inte...... men jag skulle ta aggron! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Okej . Jag vet inte vilken jag ska ta . Men är mitt lag bra annars då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 vill du ha en crobat så kan du ge din golbat lite rare candy och protein. du SKA ta aggron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 27 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Okej? Men jag vet inte hur jag ska få tag på Rare Candy! :P Okej . :P Något mer tips? Nåt som jag ska köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Mitt lilla lag är som följande i ordning: Salamence,100 Altaria,100 Linoone,60 Hariyama,62 Seaking,61 Rayquaza,100 ---------------------------- Eftersom man får Rayquaza efter ligan kan man placera Groudon där istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg