_Cutan_ Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Men om man inte har overhead på nån pokémon då! eller dragonclaw eller outrage! Vad ska man göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Man gör som jag gjorde första gången:Man CHANSAR.Det är svårt,men jag klarade ligan på trettionde testet för första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (redigerat) Mitt lilla lag är: Groudon lv.100 Blaziken lv.100 Rayquaza lv.100 Första gången jag klarade ligan var med: Groudon lv.57 Blaziken lv.72 jag hade bara TUR i första vinsten... Redigerat 15 Oktober 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 fånga spheal och träna den till en walrein den är as grym!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (redigerat) Den ser mer ut som en valross :P Redigerat 4 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morientes Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Jag har klarat elite four 9 gånger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Gissa vem som är ÖVERLYCKLIG! Jag klarade ligan på 1:a fösöket! :) Med dom här pokémonen: Swampert lvl. 60 Groudon lvl. 51 Exploud lvl. 50 Golbat lvl. 50 Medicham lvl. 50 Hariyama lvl. 43 Är man glad eller vadå?! Vad ska man göra nu då? Jag har fått båt biljeten och seglat till battle tower eller vad det heter! Men nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Var överlycklig några dagar innan du gör nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Men vad ska jag göra nu när jag klarat ligan? Och hur fångar man den där pokémonen . En till fråga . Vart får man masterball? :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Du får en i team magma/aquas hideout... Men den kan du inte längre få,ingången har ju stägts.Men man kan också vinna en på lotteriet :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Cutan_ Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Men det är mycket stor risk att man inte gör det . :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 ja jag har försökt tusentals gånger men det går aldrig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg