Hoppa till innehåll

Pokémon Ruby!

_Cutan_

Rekommendera inlägg

• Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Kan ni ge mej tips mot ledarna i pokémon ligan? Just nu har jag inga pokémon under 40 .. Men har ni också nåt tips om hur man kan fuska till sig så den bli 100 fort? Jag orkar inte träna upp den till det . Jag blir väldigt glad om ni kan göra det! ( Ger er mycket poäng )  ;) _Cutan_ ;) ps . Jag tog Mudkip eller vad han hette hos proffessorn . Var det bra? Ds.

det var bra att du tog mudkip men det finns inget fusk som gör att man kan levla snabbt förutom då .................................. :medieval:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag ska träna mina pokemon tar jag en jättebra pokemon ( i mitt fall Plusle på lv 100 ) och den pokemonen jag ska träna. Sen sätter jag exp. share på den dåliga pokemonen, och sen möter jag och klår alla tränare i ligan. Om den dåliga är på låg lv, får den ju jättemycket exp efter varje pokemon som man klår! När jag har klarat ligan går jag bara in igen! Tillslut är pokemonen på så hög lv att du kan träna dom i victory road. Då kan man ta bort exp. share från den pokemonen och sätta den på en annan dålig pokemon! :)  :)  :lol:

smart :gitarr:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...