lakris Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 (basketjim @ 27/10-2004 06:43:50) :meddum: Minilena: Ok . Tack . :D Men hur har du lyckas träna upp dom till 100?! Det tar ju jättelång tid! :S :meddum: var lämnar man brevet till steve kan inte hitta han i dewford town <{POST_SNAPBACK}> jag hittade han i en tunnel, efter det så sticker han. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Kan ni ge mej tips mot ledarna i pokémon ligan? Just nu har jag inga pokémon under 40 .. Men har ni också nåt tips om hur man kan fuska till sig så den bli 100 fort? Jag orkar inte träna upp den till det . Jag blir väldigt glad om ni kan göra det! ( Ger er mycket poäng ) ;) _Cutan_ ;) ps . Jag tog Mudkip eller vad han hette hos proffessorn . Var det bra? Ds. det var bra att du tog mudkip men det finns inget fusk som gör att man kan levla snabbt förutom då .................................. :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 När jag ska träna mina pokemon tar jag en jättebra pokemon ( i mitt fall Plusle på lv 100 ) och den pokemonen jag ska träna. Sen sätter jag exp. share på den dåliga pokemonen, och sen möter jag och klår alla tränare i ligan. Om den dåliga är på låg lv, får den ju jättemycket exp efter varje pokemon som man klår! När jag har klarat ligan går jag bara in igen! Tillslut är pokemonen på så hög lv att du kan träna dom i victory road. Då kan man ta bort exp. share från den pokemonen och sätta den på en annan dålig pokemon! :) :) :lol: smart :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
$€!F Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 min kompis har klarat elite four 653 gånger jag svär på heders Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 Vissa av mina kompisar sa att man fick en sak om man klarade pokèligan hundra gånger,men när jag klarat ligan hundra gånger så hände inget jag blev lurad! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 21 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2005 På Guld har jag klarat PK-ligan 132 gånger typ något Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg