Pelleelle Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Tillslut går det, jag har vunnit tredje och andra pris(på första pris får man masterball). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr pokémon Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Man hittar en rare candy i m.t pyre om man går upp & sen till höger & använder itemfinder tills man hittar den. :D :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 (redigerat) :cool: t Redigerat 13 Juli 2004 av ALIEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 (redigerat) fånga latios eller latias eller rayquaza Redigerat 14 Juli 2004 av Danne159 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Tillslut går det, jag har vunnit tredje och andra pris(på första pris får man masterball). Ju fler Pokémon som har det numret man vinner på,ju bättre pris.Jag fick Masterball på 5 gången,men det var för att det var det IDnumret jag själv hade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 15 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2004 okej tack minilena Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basketjim Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Mitt lilla lag är som följande i ordning: Salamence,100 Altaria,100 Linoone,60 Hariyama,62 Seaking,61 Rayquaza,100 ---------------------------- Eftersom man får Rayquaza efter ligan kan man placera Groudon där istället. går det kopiera pokemon som i guld o silver?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2004 Swampert lv 75 groudon lv 70 bästa attackera Waterfall Earkwawe och Ice beam.Men med kyogre är det hur lätt som hälst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 24 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2004 tja!! jag har klarat ruby en gång. sen bestämde jag mig för att köra om. och nu har jag glömt hur man gräver upp sakerna man hittar med item-finder <_< ...snälla hjälp :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
basketjim Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 :meddum: Minilena: Ok . Tack . :D Men hur har du lyckas träna upp dom till 100?! Det tar ju jättelång tid! :S :meddum: var lämnar man brevet till steve kan inte hitta han i dewford town Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 27 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2004 Klara gymmet,ha flash och gå igenom grottan uppe till vänster. Uppdatering hur man tar Steven:Ice på Cradily,Fire på Metagross,Armaldo,Aggron och Skarmory och Dark på Claydol. Man kan klona,men jag vet inte hur. Jag fuskar mig inte till 100,jag tränar som bara *** istället. I Battle Tower ska man försöka få 50 eller 100 vinster I RAD. Fråga bara på,jag ska försöka svara vettigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zelda240 Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 När jag ska träna mina pokemon tar jag en jättebra pokemon ( i mitt fall Plusle på lv 100 ) och den pokemonen jag ska träna. Sen sätter jag exp. share på den dåliga pokemonen, och sen möter jag och klår alla tränare i ligan. Om den dåliga är på låg lv, får den ju jättemycket exp efter varje pokemon som man klår! När jag har klarat ligan går jag bara in igen! Tillslut är pokemonen på så hög lv att du kan träna dom i victory road. Då kan man ta bort exp. share från den pokemonen och sätta den på en annan dålig pokemon! :) :) :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg