Schassen Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Det kommer bara till PS2, Xbox och GC!. titta själv på deras hemsida! VA!!!!menar du att dom inte kommer släppa det till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jedi Master Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Ja. Läs själv på deras hemsida!. den står hågst upp :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Om det skulle kommit på PC, så skulle jag helt klart köpa det. Stort f*n av StarCraft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 gött att man skaffat ett xbox da!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 jo jag tror att jag kanske ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Det kommer till alla konsoler + PC. Så det är lungt =).. Är oxå stort SC f*n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
x255z3d Skrivet 6 September 2004 Rapport Dela Skrivet 6 September 2004 Om det skulle kommit på PC, så skulle jag helt klart köpa det. Stort f*n av StarCraft. STARCRAFT KROSSARSåg det på deras sida för 3 år sen och visste inte att det inte hade kommit ut än Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 jag är ganska säker på att det kommer till pc men kanske ett halvår efter releasen till ps2/gc och vad det nu var #Jag kommer nog inte köpa det jag kommer köpa world of warcraft istället (Synd att inte stress beta test kom till europa) :unsure: :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZANN0 Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 det har kommit till xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 September 2004 Rapport Dela Skrivet 8 September 2004 det har kommit till xbox SC: ghost har INTE kommit ut till ngn konsol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.