benjamin sysha i min byxa 1 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 vad är skillnaden mellan gameboy advance och gameboy advance sp? e det här rätt forum? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JoJjo_ Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Gameboy Advance är det halvnya spelet. Och Gamboy Advance Sp är det allra nyaste . Har du några frågor? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 SP är hopfälbart det har inbyggt lyse och det följer med uppladningsbart batteri och uppladdare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 e det här rätt forum? :huh: Detta skulle egentligen postas i Game Boy Advance forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...30129144226.jpg Till vänster ser du det vanliga GBA:et.. Till höger GBASP.. Celebi får man från nått n64 spel tror jag eller från japanskt eller amerikanskt crystal....... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (Yoshixx @ 29/06-2004 02:05:33) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...30129144226.jpg Till vänster ser du det vanliga GBA:et.. Till höger GBASP.. Celebi får man från nått n64 spel tror jag eller från japanskt eller amerikanskt crystal....... :student: Jag har sp och jag tycker att den e bättre en den gamla... iallafall när man har vunnit den som jag gjort annars är den jävligt dyr.!? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ja finns det anorlunda spel tiil advance sp? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Nja, tror det ska komma.. :P Men man kan ju fortfarande spela GB och GBA spel till det.. om det nu ska komma nåt "speciellt" spel till sp så blir det inte enbart till sp.för alla gba sp spel fungerar till gba! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Det kanske kommer ändå "Smart" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 ja ddedt stämmer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg