Backspace Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Jag behöver hjälp på ruby/sapphire! Problemet är att jag är fast i Slateport city och jag vet inte vad jag ska göra, Här är 4 frågor! 1.Var får man cykeln? 2.När jag ska gå vidare från Slateport är team Aqua/Magma i vägen! Vilken väg ska jag då ta? 3.Team Aqua/Magma är i vägen för museumet! Hur gör jag så dom flyttar på sig? 4. Var hittar man Capten.Stein? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 1. I Mauville City, efter att du kommit förbi Team Aqua. 2. Du ska gå till Båt-byggarhuset eller Hamnen, och prata med någon där. Tror jag! 3. -||- 4. Minns inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 1. I Mauville City, efter att du kommit förbi Team Aqua. 2. Du ska gå till Båt-byggarhuset eller Hamnen, och prata med någon där. Tror jag! 3. -||- 4. Minns inte. Men på 3. Vad menade du med det där tecknet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 1. I Mauville City, efter att du kommit förbi Team Aqua. 2. Du ska gå till Båt-byggarhuset eller Hamnen, och prata med någon där. Tror jag! 3. -||- 4. Minns inte. Men på 3. Vad menade du med det där tecknet? Det betyder att det är samma sak som raden ovanför! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 20 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 1. I Mauville City, efter att du kommit förbi Team Aqua. 2. Du ska gå till Båt-byggarhuset eller Hamnen, och prata med någon där. Tror jag! 3. -||- 4. Minns inte. Men på 3. Vad menade du med det där tecknet? Det betyder att det är samma sak som raden ovanför! Men funkar det i alla fall för Jonash skrev att det kanske var så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 1. I Mauville City, efter att du kommit förbi Team Aqua. 2. Du ska gå till Båt-byggarhuset eller Hamnen, och prata med någon där. Tror jag! 3. -||- 4. Minns inte. Men på 3. Vad menade du med det där tecknet? Det betyder att det är samma sak som raden ovanför! Men funkar det i alla fall för Jonash skrev att det kanske var så! Jo, det tror jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SapphireGuy Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 4. Kapten.Stern finns i museét som tem aqua/magma står ivägen för...(du får möta två gubbar).. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg