kento123 Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 Är det någon som känner till detta nintendo spel? Jag sitter nämligen och spelar det nu och kommer inte längre än till 3:e banan. Någon som är duktig och vet hur man kommer vidare? Hjälp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fartlek Skrivet 29 November 2003 Rapport Dela Skrivet 29 November 2003 Blaster Master heter det väl? Om det är det.. minns att det fanns ett fusk på det liret som gick ut på att pausa just då man kastat en bomb(?) på ban-bossen, och vips dog den då man tryckte på start igen.. Gick inte på alla banor, men på en del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 Känner till detta spel o satt fast på samma bana?! Så jag vet inte hur jag kan hjälpa dig! mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tobbis Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag kanske säljer mitt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 11 December 2003 Rapport Dela Skrivet 11 December 2003 jag kanske säljer mitt..... Varför då?? mvh dklennarth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Därför att han kanske har tröttnat på det... Åter till ämnet. Jag känner till spelet, en kompis till mnig har haft det. Fast jag minns typ inget av det. Eller rättare sagt inget alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dklennarth Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 Samma här, jag har spelat det men minns inget.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg