Gäst SmokeN Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 its the 2nd time that im trying to serch the last cristale but i sitll cant find it :\ any 1 have an idea for the last cristal? btw im typing at english cuz i dont know write so good at swedish. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 ok..shall I whrite in english too? allrigt..just serch that place that isn`t yellow on the map! im not so good to whrite english...lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SmokeN Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) u can answer on swedish :\ as i said i can read swedish but not write :\ Redigerat 27 Juni 2004 av SmokeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 ok...men du fattade vad jag menade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SmokeN Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 yeap and i have find it tnx :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 (redigerat) bravo... f*n råkade göra dubbel inlägg sorry min dator segade sig så jag tryckte en gång till på svara knappen för den kom inte fram den första sorry.. :cry: Redigerat 28 Juni 2004 av max99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Kristaller??? Jag måste verkligen börja spela det igen för jag minns knappt ett sk*t! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 hehe...jag har klarat det helt och hållet...har tagit allt uppgraderat alla vapen till ultra osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Det har jag i stort sätt också gjort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 jag hade spelat med vapnen jätte länge men mätaren fylldes inte ett dugg..hehe sen slog jag till mitt ps2 och då uppgraderades typ fem vapen till ultra efter varann!! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 Så där med att de inte upgraderades är det för mitt liv och min bazooka! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 16 September 2004 Rapport Dela Skrivet 16 September 2004 men det tar skit långt tid och uppgradera dom sista vapnen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg