Gäst Guffe Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Vad är battle tower för något? :unsure: och Var ligger det? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 battle tower är ett ställe man kan åka båt till när man klarat ligan. där möter man tränare(man får ingen exp point) som har 50 eller 100lv pokemon beroende på vilken lv man väljer. det ligger syd öst om pacifidlog town. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Har du riktigt starka Pokemon kan du slå Hundra-lv. Pokemon med Dina på ca Nivå 70... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sleeping Dragon Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 men man vinner ju bara protein och sånt :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 ok...men vinnar man bara protein och sånt eller? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Dessa saker kan man vinna: Calcium Carbos HP Up Iron Protein Zinc Bright Powder Choice Band Focus Band King's Rock Leftovers Mental Herb Quick Claw Scope Lens White Herb Sen, om du vinner 50 ggr i rad får du Silver Shield som du kan ha i din Secret Base, och om du vinner 100 ggr i rad så får du Gold Shield. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Jag lyckades få en Master Ball,fast jag räknade inte hur lång tid det tog... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 ja har bara vunnit 44 men jag får ente nya saker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 (redigerat) vad har man silver-/gold-shield till?? hänger man typ upp dem på väggen? Och vad är Bright Powder, Choice Band och Scope Lens??? :ph34r: Redigerat 28 Juni 2004 av Luckeman Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Silver och Gold Shield har man i Secret Base, var vet jag inte. Bright Powder: När en Pokémon håller den så förvirrar den motståndaren och gör så att den missar lättare. Choice Band: När en Pokémon håller den så blie attacken du använder först 1,5 gånger starkare, men du kan bara använda den attacken tills du bytar Pokémon/vinner matchen. Scope Lens: När en Pokémon håller den så blir det lättare att få Critical Hit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 töfft :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg