bananen Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 jag behöver hjälp det sägs att man kan få masa gubar fast jag inte vet. Kan du säga hur man får en späsigäl gube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 vissa gubbar kan du få om du spelar mellan 100-1000 versus matcher. om du klarar adventures första bana och tiden stannar på 2 så får du luigi fast då måste du klara hela adventure efter det också. jag har svälv alla banor gubbar sound test och sånt. skicka meddelande till mig om du vill ha reda på hur man får någon speciell gubbe så svara jag gärna på det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 HUR FÅR MAN ALLA BANER :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) alla gubbar: Falco-Klara 300-man melee Mewto-Spela 20 timmar i VS-mode Luigi-Klara första banan i adventyre och tiden på banan ska sluta på 2 sen möter du luigi på nästa bana. Marth-Möta alla gubbar med alla gubbar Roy-Klara Classic med Marth Young Link-Klara classic med 10st Dr.Mario-Klara classic med Mario Jigglypuff-Klara classic med vem som helst Pichu-Klara event match 17 Ganondorf-Klara nån event match (har glömt vilken) Mr. Game and Watch- Klara classic och adventure med alla :student: Redigerat 29 Juni 2004 av sebbo_3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Man ska klara 100-man melee inte 300 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 ok glömde :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 alla gubbar: Falco-Klara 300-man melee Mewto-Spela 20 timmar i VS-mode Luigi-Klara första banan i adventyre och tiden på banan ska sluta på 2 sen möter du luigi på nästa bana. Marth-Möta alla gubbar med alla gubbar Roy-Klara Classic med Marth Link-Klara classic med 10st Dr.Mario-Klara classic med Mario Jigglypuff-Klara classic med vem som helst Pichu-Klara event match 17 Ganondorf-Klara nån event match (har glömt vilken) Mr. Game and Watch- Klara classic och adventure med alla :student: Du kanske borde skriva Young Link istället för Link. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 ooops ännu ett misstag :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 ooops ännu ett misstag :visslar: Så farligt var det ju ändå inte. Men Link har man från början. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 mmmm men jag kanse var trött när jag skrev :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 mmmm men jag kanse var trött när jag skrev :P Jo, men sånna misstag gör man inte när man är trött heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebbo_3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) näää men jag vet inte vad det var. Fel blev det iaf. Bra att du rättade till det Redigerat 29 Juni 2004 av sebbo_3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg