Backspace Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Men hur kom snacket med vilken film som är bäst? Skulle vi inte prata om HP 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Vad mer kan man säga om HP 3 da?? .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Felix Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 Jag ska se den.. Tror jag, men datumet är inte bestämt nä.. Förresten spelar dem väl fortfarande in den? Japp.. Skulle tro det.. Har läst den.. Är hur bra som helst.. Ja har också läst den. Den e mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 12 December 2003 Rapport Dela Skrivet 12 December 2003 kommer den ut 2004? ok själv längtar jag efter Saganomkonungens... ja ni vet vafd tycker ni om dom första 2 harry filmerna? 1an är bättre Nja, jag tyckte mer om 2:an, men båda är jättebra. Jag ska lugnt se sagan om konungens återkomst!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Ja jag med men om ni söker på google på harry potter och fången från azkaban bilder så hittar ni några bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jaha okey.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Jag längtar jättemycket , för min kompis ska vara med !. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 okey.. wow sirius black ser ju grymm ut :):P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Ja och han som kör nattbussen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jupp :) såg nyss trailern verkligen grymmt fast detva ju grymmt att få se hru sirius black ser ut :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 Min vän fick vara med för att han älskade HARRY POTTER. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawe Skrivet 13 December 2003 Rapport Dela Skrivet 13 December 2003 jasså va coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.