KameZa 1 Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 (redigerat) KAN MAN BLI shadow mario på SUPER MARIO SUNSHINE snälla jag måste få veta!!!!!!! Redigerat 28 Juni 2004 av KameZa 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 nepp et kan man inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Men det vore Roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 hur klarar man pirat skeppen då?? och sandfågeln?? jag bara åker ner när den snurrar :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Ställ dig på Vingkanten. Hela fågeln är ju Slät. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 hur klarar man pirat skeppen då?? och sandfågeln?? jag bara åker ner när den snurrar :o Du ska bara plocka röda mynt vid skeppen.. Alla är inte på skeppen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bullaregott Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ok nu kan jag det tack för hjälpen men nu är jag på ett parise hjul som snurrar jätte fort hur gör man på baksidan av den= <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 man klättrar på gallret Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KameZa 1 Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Inte bara klättra på gallret det finns en genväg gå upp för backen sen ska du gå till högra gräs stumpen gå så att du står vid kanten ta fram hover nozzle och flyg över halva gallret sen kommer jag inte på nåt mer! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg