Asså varför kan inte jag köra bf 1942 online? När jag trycker på någon server så blir det alltig "faild to connect server" plzzz! :unsure:
Kan Någon Hjälpa Mig Med En Sak På Bf 1942?
har du senaste versionen av spelet då?
Asså ska man ladda hem en uppgradering till spelet för att kunna köra skiten online? jag har ra inte ladda ner någon uppgradering eller något sånt. Iså fall om jag ska göra det vart ska jag gör de? :huh:
om du kollar HÄR så kan du ladda ner senaste versionen.
Vad gör den så jag kan lira online?
Ja.. du måste ha den senaste versionen för att kunna spela. Så laddar du ner denna så kommer det att fungera.
och då du installerar den så måste du trycka för att att punkbuster(ett antifusk program)ska installeras.
OK jag får testa...
BAAAAAHH!!! Det funkar inte jag ladda ner den där filen. Men det e ju fort farande
"failed to connect server" Asså jag blir KNÄPP!!! Vad e de för Fel på BF! :evil:
Har du laddat ner spelet?
Ja jag har laddat ner spelet <_< men varför? har ju skiten på skiva! men ändå...
Men jag kan fortfarande inte lira ONLINE! :cry:
Är du dum eller?!
har du laddat ner spelet så funkar det inte, det spelar ingen roll om du har bränt ner det på cd eller inte, det är fortfarande nerladdat.
Köp spelet så funkar det!! ;) <_<
Ja, köp spelet. Dom spärrar det ju om du inte har köpt det.
<_< Asså jag har spelet bf 1942 ORGINAL skiva... Men jag kunde inte spela online "internet". Så jag gav bara en enkel J*VLA fråga varför kan jag inte lira online??? då sa nån att jag skulle ladda ner en uppgradering men det funka inte så
vad ska jag göra nu...! :angry:
om jag fattar rätt så har du orginalskivan och om d inte fungerar så tycker jag att du ska ringa ea support på nummer 08-546 645 70 mån-fre 13:00-17:00 eller så mailar du till dom på [email protected] men jag tycker d är enklare att ringa dom.<_< Asså jag har spelet bf 1942 ORGINAL skiva... Men jag kunde inte spela online "internet". Så jag gav bara en enkel J*VLA fråga varför kan jag inte lira online??? då sa nån att jag skulle ladda ner en uppgradering men det funka inte så
vad ska jag göra nu...! :angry:
vilken ska man ladda ner FZ FPT eller FZFPT (mirror 1)?
Ps.kostar det?
spelar ingen roll vilken du väljer och nej d är helt gratisvilken ska man ladda ner FZ FPT eller FZFPT (mirror 1)?
Ps.kostar det?
Rockmagnus funkar de för dig?
har du varit inne på battlefields officiella hemsida och gått in p å down loads och sen ladda ner den största :rambo:
Hej! Det är inte battlefield 1942, det är om Battlefield Vietnam jag undrar hur jag kan lyfta FORDON med heli-kopter?och hur man sätter på radio?