Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Man hitar fosilerna längs upp till höger i öknen. Jag har båda fosilerna. P.S jag har både ruby och sapphire D.S Ja, man måste klara ligan för att få alla pokemon. Redigerat 9 Juli 2004 av Elias50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Åååh!Va ful den e!Asså inte va taskig då...Lileep fick jag!Hur se den andra ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Som ett litet 'kryp'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskar Skrivet 23 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2004 Liksom vart hittar man fossilen på en sten eller vad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oskar Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Jag hittar inte fossilerna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martissii Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 hmm... ne de ligger typ i nån kvicksand eller nått... så när du tar den ena fösvinner den andra ner i sanden.. <_< lite tråkigt men, men... jo man går/cyklar uppåt från Mauville ( eller om du är i Lavaridge så går/cyklar du åt höger ner för staketen eller muren eller vad de e...) tills du kommer till sanden (öknen)... då ska du gå åt höger på vägen (alltså inte i sanden) sedan kommer det en "korsning" då fortsätter man uppåt, sedan kommer det en sväng åt vänster men då ska du istället gå rakt fram i öknen då kommer man till Fossilerna.. :student: hehe båda e på Lv. 20 hehe... sj har jag båda, o ja tycker själv att Anorith är Coolast!!! :kung: Man kan också säga att de ligger högst upp åt höger i öknen!!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag tog Claw Fosil och har tränat upp den till cirka 60 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag tog lilldeep :bah: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 jag tog lilldeep :bah: :meddum: Har båda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Jag med! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minilena Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 En till upplysning:Den till höger är Root(Lileep,roten)och den till vänster är Claw(Anorith,stålinsekten).Nu vet alla här det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 29 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2004 Båda två har ju typen: rock. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg