Nintendo Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 hur dog Tupac? ..... :wacko: jag vill värkligen veta det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Puff Daddy sköt väl honom, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 vara bara nått offer utan liv som sköt honom i ett gatuhörn -__- (typ) inte P.diddy iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Det sägs att Tupac Shakur blev skuten av en Okänd person :ph34r: ... ingen vet vem det är han kanske är död han kanske lever ingen vet inget om han bara han själv ... dem tror att det var hans Bodyguard som dödade han men efter att dem diskuterat det så visade det sig att det inte var han som dödade Tupac men vem vet det kan vara han det kan vara du elr din pappa elr mamma vem vet ... om dem hittar han som dödade Tupac så kommer jag be dem att hugga av hans huvud! :medieval: iaf om det är 50cent elr nån så ska de dö! jag gillar 50cent men Tupac är en Legend! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Nog är Tupac död. <_< Det är inte som Saddam eller Usama att man inte vet om ifall de är levande eller döda. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nintendo Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Nog är Tupac död. <_< Det är inte som Saddam eller Usama att man inte vet om ifall de är levande eller döda. <_< hehe men Saddam Hussein har dem hittat redan för typ ½ år sen :P :D http://images.forbes.com/images/2002/08/12/deadcelebs_shakur.jpg man ser inte vad det står så bra men det står .... TUPAC SHAKUR Earning :$7 Million Date Of Death : September 13,1996 Age : 25 Cause : Shot By Unknown Assailant Survived By : Mother Afeni Shakur ; Sister Sekiywa Shakur Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CiR3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Det sägs att Tupac Shakur blev skuten av en Okänd person :ph34r: ... ingen vet vem det är han kanske är död han kanske lever ingen vet inget om han bara han själv ... dem tror att det var hans Bodyguard som dödade han men efter att dem diskuterat det så visade det sig att det inte var han som dödade Tupac men vem vet det kan vara han det kan vara du elr din pappa elr mamma vem vet ... om dem hittar han som dödade Tupac så kommer jag be dem att hugga av hans huvud! :medieval: iaf om det är 50cent elr nån så ska de dö! jag gillar 50cent men Tupac är en Legend! själv tycker jag inte att rap är något bra man bara pratar till bakgrunds musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Nog är Tupac död. <_< Det är inte som Saddam eller Usama att man inte vet om ifall de är levande eller döda. <_< asså det sägs att han var ute med sin gäng så kom ett annat gäng så dem var avund sjuka för att han var populäraste hip hop och dem sköt han i en resturang men sen så dödade tu pacs gäng dem andra som sköt tupac Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.