Hoppa till innehåll

Tupac Amaru Shakur[2pac]


 Dela

Rekommendera inlägg

Det sägs att Tupac Shakur blev skuten av en Okänd person :ph34r: ... ingen vet vem det är han kanske är död han kanske lever ingen vet inget om han bara han själv ... dem tror att det var hans Bodyguard som dödade han men efter att dem diskuterat det så visade det sig att det inte var han som dödade Tupac men vem vet det kan vara han det kan vara du elr din pappa elr mamma vem vet ...

 

om dem hittar han som dödade Tupac så kommer jag be dem att hugga av hans huvud! :medieval:

 

iaf om det är 50cent elr nån så ska de dö! jag gillar 50cent men Tupac är en Legend!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nog är Tupac död.  <_<

 

Det är inte som Saddam eller Usama att man inte vet om ifall de är levande eller döda.  <_<

hehe men Saddam Hussein har dem hittat redan för typ ½ år sen :P :D

 

http://images.forbes.com/images/2002/08/12/deadcelebs_shakur.jpg

 

man ser inte vad det står så bra men det står ....

 

TUPAC SHAKUR

 

Earning :$7 Million

 

Date Of Death : September 13,1996

 

Age : 25

 

Cause : Shot By Unknown Assailant

 

Survived By : Mother Afeni Shakur ; Sister Sekiywa Shakur

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det sägs att Tupac Shakur blev skuten av en Okänd person :ph34r: ... ingen vet vem det är han kanske är död han kanske lever ingen vet inget om han bara han själv ... dem tror att det var hans Bodyguard som dödade han men efter att dem diskuterat det så visade det sig att det inte var han som dödade Tupac men vem vet det kan vara han det kan vara du elr din pappa elr mamma vem vet ...

 

om dem hittar han som dödade Tupac så kommer jag be dem att hugga av hans huvud! :medieval:

 

iaf om det är 50cent elr nån så ska de dö! jag gillar 50cent men Tupac är en Legend!

själv tycker jag inte att rap är något bra man bara pratar till bakgrunds musik
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Donald Duck

Nog är Tupac död. <_<

 

Det är inte som Saddam eller Usama att man inte vet om ifall de är levande eller döda. <_<

asså det sägs att han var ute med sin gäng så kom ett annat gäng så dem var avund sjuka för att han var populäraste hip hop och dem sköt han i en resturang men sen så dödade tu pacs gäng dem andra som sköt tupac
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...