The_Real_Gamer Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag har köpt en optisk kabel till mitt playstation2. :kung: Jag undrar om man kan koppla den till datan och göra häftiga grejor.:cool: Jag har optisk in/ut i min data. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 vad är det för kabel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The_Real_Gamer Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Link-Kabel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst phile93 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 vad för kabel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Ja tror inte de går nå bra. Men det finns ju joystick till datorn... och doser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 De kanke går ja tror de faktiskt du kan ju allafall testa! De går ju alltid bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg