Gäst Tutankoopa Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 1.Ridley. metroid prime 2.Mother brain. Metroid zero mission 3.King K Rool. Donkey kong 64 4.Andros.Star fox 64 5.Ganon.Oot 6.Claiton.Tarzan 7.Wizzpigg.Diddy kong racing 8.Jafar.Prince of persia sands of time 9.Cortex.Crash bandicot the wrath of cortex 10.Volvagia.Oot Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Den här min 1:Sista bossen. FF:CC GC 2:Andross. star fox GC 3:Majoras mask. Zelda MM N64 4:Ganon. zeldaTWW GC 5:Ridley. Metroid zero mission GBA 6:Bowser. Mario sunshine GC 7:Mega shredder. Turtles in time SNES 8:Jafar. Prince of persia sands of time 9:Bowser. Mario 64 N64 10:Greve von dy. Mysteriet på Greveholm 1 Pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Nihilant- Half-life. Bossen i Opposing Force. Majoras mask- Zelda MM. Vet inte mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 hmmm... 1:ganon a link to the past 2:maester seymour final fantasy x 3:sigma megaman x 7 4:sigma megaman x 6 alla dom andra bossarna jag har möt har varit enkla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 hmmm... 1:ganon a link to the past 2:maester seymour final fantasy x 3:sigma megaman x 7 4:sigma megaman x 6 alla dom andra bossarna jag har möt har varit enkla. ganon e ju aslätt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 1: The professor ( Mega Man X7 ) 2: Mega Shredder.Turtles in time SNES ( på HARD ) Det e de enda ja kan komma på. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Alla bossar jag mött är lätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 1 Elmer mud Loney toons back in action 2 Crazy Bull Loney toons back in action 3Gary PKMN red 4 Petty Piraia Mario Sunshine 5 Master Hand SSMB 6 Giga Bowser SSMB 7 2 Bossen på Crash Bandicot The Wrath of Cortex 8 Baby Luigis Manssion 9 Agat PKMN Red 10 Jafar Prince of persia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Jag kommer inte ihåg namnen på dom. I vilket fall är dom svåra. Imo. 1. Sjunde bossen i Ninja gaiden. 2. Andra bossen i ninja gaiden. 3. Sjätte bossen i ninja gaiden. Resten är svårt... på de nästa 4 platserna kommer alla andra bossar jag mött på Ninja gaiden. 7. Tjejen i Project I.G.I 8. ... De övriga kommer säkert fyllas med bossar från ninja gaiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Är Ninja Gaiden så svårt??! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Här är Super plays svåraste bossar 1.Kefka Final Fantasy VI 2.Ridley Metroid 3.Death Castlevania 4.Dark force Phantasy Star 5.Dobkeratops R-Type 6.Sephiroth Final Fantasy VII 7.Ganon The legend of Zelda 8.Psycho Mantis Metal gear soilid 9.Sagat Street fighter 10.Medusa Castlevania/kid icarus/Phantasy star Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag tycker inte att Pshyco Mantis från metal gear sold var så svår.... Men det kanske är svårare i originalet?.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.