ullbergan Skrivet 21 November 2003 Rapport Dela Skrivet 21 November 2003 det är vel bara lada ner instaler och köra eller det gjorde jag :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kingofthefire Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 okej ska tästa!kan man få virus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kingofthefire Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 men hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 skriv inte 2 inlägg på raken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 gå in på www.fileplanet.com och bli medlem (det är gratis) och sök på "steam" och välj download now på den du vill ha. sen välj en mirror i europa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kingofthefire Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 huuuur f*n gööör maaaan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Hum? Ladda ner på tex den första länken och installera spelet! Men jag tror att man måste ha orginal half-life och c.s 1.4,1.5. Jag fick låna cs av en kompis belive me det sög. Men fördelen är att man inte behöver en cd för att spela. Så det är ju bara att bränna det och låna ut till andra på så sätt sparar du tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 mitt steam funkar nu !! men när jag kommit in på en server och valt gubbe , skickas jag tillbaka till där man väljer server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
And€rs.f€mming Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 Vart laddar man ner botar t.e.x podbots? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 November 2003 Rapport Dela Skrivet 22 November 2003 www.fileplanet.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 ehh de finns inga bots till 1.6 en som ja tror du menna.. :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 nej . då måste man göra en egen server. jag vet inte hur man gör , men jag vet att man kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.