Splash Damage Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 är det inte bättre att köpa det nya cs? där behöver man inte ladda ner bots, dom finns redan installerade. fast det vet jag inte hur det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 mitt steam är helt knäppt. jag kan inte komma in på nån server. jag hinner bara välja gubbe sen skickas jag tillbaka till där man ska välja server igen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag har ochså problem med det på mit 1.5 men det kan någ vara soma som på stream. gör så här det brykar jag göra ta en surver med bästa amslutnig alltså typ 10 plupar gå in där om du blir utslängnd så brykara jag venta några minuter och försöka med någon anan men i blandugår det inte på hela dan :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 mmm det funkar ibland.. men det är långt ifrån ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 pröva med ett annat steam program ifall det finns några. ni kan ju ha samma steam och det är buggit! men ni kanske redan har testat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 ullbergan spelar du 1.5 :lol: varför inte ladda ner 1.6 istellet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 jag har börjat köra fusiun-pack till cs 1.6.... det är grymt....snyggare grafik... ny colt med kikarsikte och nya gubbar:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 November 2003 Rapport Dela Skrivet 23 November 2003 ullbergan spelar du 1.5 :lol: varför inte ladda ner 1.6 istellet ? jag har en ganska lite gb kvar på datan därför var kan man ladda ner det Bosch_Dual eller måste man köpa :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Splash Damage Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 hjälp mitt steam e cp jag kommer ut när jag väljer gubbe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 men så händer de för mig ibland med men behöver bara starta om steam lr ibland bara cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 det funkar inte för mig ! jag åker ut ändå !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 26 November 2003 Rapport Dela Skrivet 26 November 2003 en fråga på stream är det andra gubbar och banor och vapen en på 1.5 kanske ska ladda ner det då om det är andra vapen :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.