C_Ronaldo7 Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Skrivet 8 Oktober 2003 Är det någon som har Midnight Club 2 till PC? Jag har den spelen och undrar varför den har så dålig grafik....kan man inte ändra grafiken på den....det är ett nytt spel till PC och måste vara med bra grafik.. Kan någon hjälpa mig med att byta grafik på den? Citera
Gäst kingofthefire Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Skrivet 16 Oktober 2003 titta påå instälningar! Citera
Kakanrott Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Skrivet 16 Oktober 2003 Är de spelet bra kanske ska ladda ner demot? Citera
Kotchimotchi Skrivet 16 Oktober 2003 Rapport Skrivet 16 Oktober 2003 Är det någon som har Midnight Club 2 till PC? Jag har den spelen och undrar varför den har så dålig grafik....kan man inte ändra grafiken på den....det är ett nytt spel till PC och måste vara med bra grafik.. Kan någon hjälpa mig med att byta grafik på den? Jag har grym grafik p¨å mitt spel. ja har bara klarat 22% av spelet det är lite Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.